Sivut

torstai 31. heinäkuuta 2014

11+0

Taas uusi viikko täynnä. Enää vajaa kaksi viikkoa nt-ultraan. Väsymys jatkuu edelleen, muuten olo on ollut oireeton.


Viime viikonlopun häät menivät mukavasti, vaikka oli todella kuuma ja ampiaiset kiusasivat. Suurin osa V:n sukulaisista ei kyseenalaistanut migreeniselitystäni, mutta V:n sisko tiukkasi leikillisesti, että olenko raskaana. En kyllä usko, että hän tosissaan luuli, että olen raskaana. Mielenkiintoista nähdä ihmisten reaktiot sitten, kun parin viikon päästä kerromme raskaudesta. Häävihjailuja ja kyselyjä siitä, koska menemme naimisiin, tuli melkein jokaiselta sukulaiselta. Meillä ei onneksi ole mikään kiire naimisiin, eli häitä saavat vielä odotella.

V lähtee huomenna poikien kanssa koko viikonlopuksi katsomaan ralleja Jyväskylään. Minulla ei ole viikonlopulle vielä muita suunnitelmia kuin lauantaina äitini luokse syömään meneminen. Jotain kivaa pitäisi kyllä keksiä. Tällaisina hetkinä kaipaan ystäviäni kotipaikkakunnalla ja aikaa, jolloin pystyin vain soittamaan, että tehdäänkö jotain. Nyt näkeminen vaatii suunnittelua, aikatauluja ja reissaamista. Täällä, uudella paikkakunnalla, minulla ei ole sellaisia ystäviä, joille voisin samalla tavalla soittaa, nyt kun siskonikin on ulkomailla. Mutta enköhän minä jotain tekemistä keksi.

2 kommenttia:

  1. Vaihtuuko siullakin viikot näin torstaisin? Itsella alkoi tänään 12+0. Enää viisi päivää ja on nt-ultra.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, vaihtuu ainakin vielä tällä hetkellä. Saa nähdä muuttuuko päivä sitten nt-ultrassa. Nyt olen käyttänyt omaa laskentatapaani (olen huomioinut laskennassa sekä ovulaation että kierron), koska olen saanut kolme eri arviota viikoistani. Varhaisultrassa koko vastasi omia laskelmiani, 1. neuvolakäynnillä laskennallinen arvio oli 3 päivää myöhäisempi, ja ylimääräisessä ultrassa 4 päivää myöhäisempi. Saa nähdä sitten, mikä todellisuus on. Sinulla ei sitten enää kauaa ole nt-ultraan. :) Odotan jo malttamattomana tuota ultraa, meillä siihen on vielä 11 päivää.

      Poista